Kompleksowe Czyszczenie Lakieru Samochodowego


Każdy samochód - ten użytkowany na codzień i ten, który stoi na parkingu lub w garażu - brudzi się cały czas. Kurz, zanieczyszczenia z powietrza i z innych samochodów, takie jak związki ropopochodne, metale ciężkie ze spalin, pył z klocków hamulcowych, pył z opon, związki chemiczne z kominów przemysłowych, piach, błoto, smoła, sól, insekty i inne - to wszystko zanieczyszcza nam samochód, negatywnie wpływając nie tylko na ogólną prezencję auta, ale również na jego stan techniczny.

 Kompleksowe czyszczenie lakieru jest niezbędne przed woskowaniem, polerowaniem i zabezpieczaniem lakieru.

  1. Etap - mycie wstępne. Na pojazd nanoszona jest piana aktywna. Po kilku minutach samochód zostaje spłukany wodą pod wysokim ciśnieniem. Dla wielu użytkowników pojazdów w tym momencie kończy się mycie samochodu, dla nas przychodzi czas na kolejny etap.
  2. Etap - mycie ręczne. Do mycia ręcznego używamy dwóch wiader, każde z wkładką Grit Guard minimalizującą ruch wirowy w wiadrze oraz separującą zanieczyszczenia, które osiadają na dnie wiaderka. Dzięki temu minimalizujemy możliwość zarysowania lakieru. W jednym wiadrze znajduje się woda z szamponem. Używamy profesjonalnych szamponów o neutralnym pH gwarantujących wysoką skuteczność i bezpieczeństwo mycia. W drugim wiadrze znajduje się czysta woda służąca do płukania rękawicy, którą myjemy karoserię. Używamy rękawic m.in. od Flexipads oraz CarPro. Po dokładnym umyciu następuje spłukanie wodą pod wysokim ciśnieniem.
  3. Etap - dekontaminacja, czyli usuwanie smoły, żywicy, insektów oraz zanieczyszczeń metalicznych pochodzących m.in. z klocków i tarcz hamulcowych. Używamy tutaj wyspecjalizowanych środków czołowych producentów, takich jak np. DiamondBrite, CarPro
  4. Etap - glinkowanie. Glinka jest to specjalny produkt przypominający plastelinę, który umożliwia usunięcie z lakieru wszystkich zanieczyszczeń, których nie udało się usunąć w poprzednich etapach. Po glinkowaniu samochód jest myty po raz kolejny. Po użyciu glinki lakier odzyskuje gładkość oraz świeży wygląd. Jest to etap niezbędny przed polerowaniem lub woskowaniem.
  5. Mycie ręczne
  6. Etap - suszenie. Wykonujemy za pomocą specjalnych ręczników waflowych lub tzw. Fluffy Dryer.


Po tych etapach możemy uznać, że lakier jest czysty i wolny od zanieczyszczeń. Etapy procesu czyszczenia mogą się różnić od opisanych, w zależności od rodzaju i stopnia zanieczyszczeń.


Dbając u nas regularnie o samochód:

  • zyskujesz czas - zlecając odbiór pojazdu do myjni dostajesz czas, który możesz wykorzystać tak jak tylko zechcesz,
  • możesz sam dużo łatwiej i taniej niż dotychczas utrzymać estetykę i czystość swojego pojazdu,
  • pozbywasz się z samochodu smoły, osadów metalicznych, soków z drzew czy ptasich odchodów, które niszczą lakier w szybkim tempie pozostawiając wżery, zmatowienia i odbarwienia lakieru. Usunięcie tych defektów jest bardziej kosztowne i czasochłonne niż bieżąca pielęgnacja pojazdu,
  • możesz uzyskać odpowiedź na Twoje pytania dotyczące kosmetyki samochodowej, 
  • możesz uzyskać dostęp do profesjonalnych środków wykorzystywanych w autokosmetyce.
 
Czyszczenie lakieru. Dekontaminacja - usuwanie smoły i asfaltu z lakieru. Czyszczenie lakieru - dironizacja. Usuwanie lotnej rdzy i osadów metalicznych Czyszczenie lakieru - glinkowanie. Usuwanie stałych zanieczyszczeń, smoły, żywicy, osadów metalicznych i innych
Czyszczenie lakieru - czyszczenie parą o określonych parametrach. Mobilna myjnia parowa Czyszczenie lakieru - dironizacja. Usuwanie lotnej rdzy i osadów metalicznych Czyszczenie lakieru - mycie wstępne, pre-wash. Pierwszy etap w trakcie czyszczenia lakieru i dalszy prac przy lakierze. 
 Czyszczenie Lakieru BMW E90  Czyszczenie lakieru - dironizacja. Usuwanie lotnej rdzy i osadów metalicznych   Czyszczenie Auta - Peugeot 508
Dekontaminacja - Usuwanie smoły z Lakieru - Skoda Octavia Dekontaminacja - Usuwanie smoły z Lakieru - Skoda Octavia Dekontaminacja - Usuwanie smoły z Lakieru - Skoda Octavia
Realizacje

Czyszczenie Lakieru z Osadów - Peugeot 307

Czasem zaparkujemy samochód w pobiżu miejsca gdzie wykonuje się prace remontowe. Pomimo wszelkich zabezpieczeń takich miejsc zdarza się ze nasz samochód zostanie uszkodzony. Klienci dzwonią regularnie, ze ktoś ubrudził im samochód dziwnymi, trudnymi do usunięcia materiałmi. Czasem jest to lakier z pobliskiej lakierni, czasem farba emulsyjna, smoła czy metale których jest pełno w okolicach trakcji kolejowych.

Jak Usunąć Smołę z Lakieru - Skoda Octavia

Trafiła do nas Octavia która przez kilka dni poruszała się po remontowanym odcinku drogi. 
Klient się nieco przestraszył gdy po wizycie na myjni auto nie wiele się zmieniło. W smole cały samochód, łącznie z szybami.
Usunąć tego typu zanieczyszczenie można dość szybko, sztuka polega jednak na tym, aby nie wyrządzić większych szkód na lakierze.